Ronde Tafel: De strategie van Brand Activism

Tijdens de CMO Day verzorgt partner 180 Amsterdam samen met Adformatie een rondetafelgesprek over Brand Activism. Om met elkaar te verkennen wat we hier als ‘gewone merken’ van kunnen leren. Of het geloofwaardig kan zijn voor merken die niet geboren zijn met een ijzersterke purpose. Of het je meer grip kan geven op je merk én meer perspectief op de wereld zoals je die zou wensen.

Ronde Tafel: Controling Consumer Journeys

Hoe hou jij als CMO grip op de Consumer Journey? Ervaar jij ook dat je de klant steeds moeilijker vasthoudt en bereikt. Terwijl E-commerce, o.a. door Covid, extreem hard groeit. Adverteerders en bureaus hebben steeds minder invloed op en inzicht in de klantervaringen. Dit komt door:

  • De groei van aankopen via (internationale) E-commerce platformen
  • het verdwijnen van third party cookies
  • Privacy en ’track’ beperkingen van de consument en wetswijzigingen op dit vlak

Hoe lossen we dit samen op, en hoe houden succesvolle CMO’s grip op de klant en klantdata? Tijdens deze Round table, gehost door partner Publicis Groupe, gaan we dieper in op deze materie.

Ronde Tafel: Hoe kunnen merken efficiënt meer impact maken in het huidige medialandschap?

Tijdens deze round table, gehost door Talpa Network, wordt uitgebreider ingegaan op welke drivers nu echt verantwoordelijk zijn voor groei.

Ronde Tafel: State of the Marketing Nation

Wat is het volwassenheidsniveau van de belangrijkste front office/marketing capabilities binnen jouw organisatie en wat kunnen wij als top marketeers doen om dit te optimaliseren?

Tijdens deze round table, gehost door partner KPMG, worden inzichten geboden.

Ronde Tafel: Hoe ben je succesvol in “privacy proof” marketing – en win je klanten voor je?

Consumenten verwachten eerlijke, privacy proof ervaringen van merken. Wat zijn de key ingrediënten voor succesvolle privacy first marketing?  Tijdens deze Round Table, gehost door partner Google, gaan we dieper in op de materie en worden inzichten geboden.

The forefront of marketing; creation for the next generation.

The marketing of art | Rijksmuseum

Hoe bereik je jongvolwassen? Over dillema’s van o.a. co-creatie

Opening

Flex the mind!

In gesprek met…