Round Table: Disruption Fatigue: Hoe ga je succesvol om met permanente verandering – Capgemini (invite only)

De succesvolle CMO van nu beheerst niet alleen de kunst van veranderen, maar doet dit ook met veel empathie en een menselijke touch. Want werknemers worden pas brand ambassadors door een persoonlijke benadering, met veel vrijheid en ruim baan voor zingeving. Klanten doen liever zaken met bedrijven die bijdragen aan een positieve samenleving en sociaal kapitaal. De maatschappij eist dat bedrijven een actieve rol spelen bij het oplossen van wereldproblemen, van klimaatverandering tot polarisatie. “Goed doen door het goede te doen” is het nieuwe innovatiemantra van de CMO. Maar hoe laat je kwetsbaarheid werken? Welke hard skills en soft skills mogen overboord? En welke moeten vooral blijven? Hoe doorleef je leiderschap – als strateeg, als expert en als mens. Wat is daarvoor nodig?

Deelname is op ‘invite only’. Indien je informatie wenst te ontvangen met betrekking tot het thema van deze round table of een afspraak hierover wenst met de partner klik dan op deze link met jouw verzoek.