Tim den Heijer

Brain, Behaviour & Bromvliegeffect | B.R.A.I.N. Creatives

Tim den Heijer is creatief strateeg, copywriter en oprichter van creatief bureau B.R.A.I.N. Creatives.  Hij heeft 20 jaar reclame-ervaring voor veel van de bekendste merken ter wereld. 

Tim schreef samen met Eva van den Broek het boek ‘Bromvliegeffect’. Als iets schijnbaar kleins ongemerkt grote invloed heeft op ons gedrag heet dat het bromvliegeffect. En het treedt véél vaker op dan je denkt. Leer de verschillende vormen van het bromvliegeffect te herkennen, de negatieve invloed ervan te vermijden en het op een goede manier te gebruiken. Op je werk, op school, in de winkel, op straat én thuis. 

Sessie Tim den Heijer
Gedrag: het succes van je bedrijf staat of valt ermee. Maar zijn gedragsinzichten ook strategisch verankerd in jouw organisatie? Vaak komen deze pas in zicht op tactisch niveau, aan het einde van de funnel. En dus op flinke afstand van de C-Suite. Een gemiste kans, vindt Tim den Heijer. Want achter gedragseffecten die in het klein werken, schuilen vaak inzichten met véél grotere – strategische – potentie.