AMP

Talpa Network

Talpa Network is een 100% Nederlands netwerk van sterke mediamerken. Met merken als SBS6, Radio 538, Veronica, LINDA. Net5, ActievandeDag.nl of StukTV bereiken we wekelijks 90% van alle Nederlanders. Als puur Nederlands mediabedrijf vinden we het belangrijk Nederlandse content en media te behouden, verrijken en ontwikkelen. Belangrijk voor de mediawereld en adverteerders, maar uiteindelijk ook voor Nederland in deze steeds meer internationaal gedomineerde wereld.

 “Talpa Network is supertrots om partner te zijn van de Adformatie CMO community.
Vanuit ons netwerk van mensen, merken en makers willen we jullie, de CMO’s van Nederland vooral nog beter leren kennen. Daarnaast bieden we jullie graag inspiratie en inzicht in hoe verhalen en merken versneld groot gemaakt worden met inzet van het Talpa netwerkeffect, bestaande uit video, audio, print, digital en social.” Allard Ruyl –  CEO Talpa Network

180 Amsterdam

180 – The World As It Could Be

There’s nothing more powerful than a fresh perspective.

For over two decades that’s what 180 has delivered. Working with the world’s most ambitious brands, people and organisations to see the world not as it is, but as it could be.

Today 180 is a global ecosystem of customer insight, technology, creativity and flawless execution – delivering nose to tail creativity that build brands for the modern world – famous, human and seamless.

We zijn blij en trots om deel uit te maken van Adformatie’s CMO dag. Want we kijken ernaar uit om de ervaringen die we internationaal opdoen met ’s werelds grootste merken, met nog méér Nederlandse partners te delen. Een collega CMO noemde ons recent ‘het best bewaarde bureaugeheim’ dus laten we aan die bescheidenheid snel een einde maken.” Sander Volten – Global CEO

Google

Het is onze missie om alle informatie ter wereld te organiseren en universeel toegankelijk en bruikbaar te maken.

 

 “We vinden het een eer om nauwer samen te gaan werken met iconische merken en sterke marketing leiders binnen de Nederlandse CMO Community. Ik kijk er dan ook persoonlijk naar uit om onze Google experts in gesprek te brengen met Nederlandse CMO’s en samen te bepalen hoe we digitale technologie kunnen inzetten om marketing in Nederland inclusiever, duurzamer en impactvoller te maken.”  Mark Hoskam – Program Manager Google Nederland

Publicis Groupe

Publicis Groupe is een multinationaal reclame- en communicatieadviesbedrijf. Het hoofdkantoor bevindt zich in Parijs. De groep is aanwezig in 104 landen en had in 2010 ongeveer 49.000 medewerkers.

 “Publicis Groupe neemt graag deel aan het samenbrengen van de CMO community van Nederland. Meer dan ooit krijgen CMO’s te maken met complexe vraagstukken: Snel veranderend consumentengedrag, de cookieloze toekomst en het activeren van je eigen first party data maken het bouwen en behouden van individuele relaties met consumenten steeds uitdagender. Juist daarin ligt onze expertise. Met veel plezier gaan wij in gesprek met CMO’s om onze visie op deze onderwerpen te delen.” Marc Verschoor – Chief Growth Officer

KPMG