Het programma

Wanneer: 23 mei 2024
Waar: Rijtuigenloods, Amersfoort

10:00 - 11:00
 
11:00 - 11:10
 
11:10 - 11:40

De Nederlandse Spoorwegen helpt al meer dan 187 jaar Nederland vooruit. Maar de wereld van nu is niet meer die van 187 jaar geleden. Het vraagt van NS, een bedrijf dat altijd ijzer over ijzer heeft bewogen, om mee te veranderen op basis van een strategie die verder gaat dan haar eigen rails lang is. Ivo reflecteert met jullie op leiderschap en de ambitie van NS om Nederland verder vooruit te brengen.

11:40 - 12:10

Begin aan een spannende reis door het marketing-, reclame- en communicatielandschap, waar de huidige AI Express ons voortstuwt naar een rijk van ongekende mogelijkheden. Wees getuige van de naadloze integratie van AI bij het maken van gepersonaliseerde campagnes, het ontsluiten van nieuwe hoogten van klantbetrokkenheid en het versnellen van alle soorten creatieve taken. Te midden van deze opwinding navigeert onze odyssee echter door de uitdagingen van ethische overwegingen, zorgen over gegevensprivacy en de noodzaak van verantwoorde AI-implementatie. In deze sessie verkennen we het dynamische snijvlak van innovatie en verantwoordelijkheid voor een betrouwbare toekomst.

12:15 - 13:15
 
13:15 - 13:25
 
13:25 - 13:55

Het bouwen van een sterk werkgeversmerk en een sterk organisatie merk is een reis op zich. Een reis die continue aan verandering onderhevig is gezien de huidige onzekere marktomstandigheden. Bij het bouwen en/of verstevigen van het brand narritive kan D&I gezien worden als een onmisbaar onderdeel van deze reisTijdens deze sessie word je meegenomen in het hoe en waarom van D&I, om je te inspireren en je een aantal praktische stappen mee te geven. 

Na een succesvolle corporate carrière van ruim 20 jaar bij Nutricia, McDonald’s en Unilever, in verschillende leidende commerciële en marketing rollen heeft Aleks in 2021 de Bertolli business en merkrechten voor Europa overgenomen van Unilever. In zijn sessie kijkt Aleks terug op de bewuste breuk met de veilige corporate omgeving en de stap naar het ondernemerschap en de lessen die hij daaruit getrokken heeft. Waar loopt hij tegenaan, hoe werkt marketing in een private equity omgeving en wat zijn de voor- en nadelen? 

14:05 - 14:35

Sterrenkunde is een sterk merk. Dankzij de pracht van het Heelal, dankzij de wetenschap, en door de verhalen van sterrenkundigen. Over onmetelijke hoeveelheden materie, ruimte en tijd. Over verleden, heden, en verre toekomst van ons zonnestelsel. Maar zodra het gaat over exoplaneten, en de exoburen die daar mogelijk wonen, worden de luisteraars bang. Wat zegt dat over de mens?

CMOs hebben de unieke en essentiële rol om organisaties duurzaam te laten groeien. Hoe dat werkt heeft het Institute for Real Growth, oa in samenwerking met Oxford University, onderzocht met de IRG Impact Study. De inzichten zijn vertaald naar een leiderschapsprogramma waarin inmiddels 500 CMOs uit de hele wereld leren en reflecteren op hoe ze de transitie kunnen maken van pure focus op aandeelhouders naar het creëren van waarde voor alle stakeholders. Deze transitie en focus op alle stakeholders - consumenten, collega’s, communities en capital markets - noemen wij ‘humanizing growth’. Tijdens deze boutique sessie bespreken we de kansen voor CMOs om de business impact en eigen invloed in de C-Suite te vergroten.

14:35 - 15:00
 
15:00 - 15:30

CMOs hebben de unieke en essentiële rol om organisaties duurzaam te laten groeien. Hoe dat werkt heeft het Institute for Real Growth, oa in samenwerking met Oxford University, onderzocht met de IRG Impact Study. De inzichten zijn vertaald naar een leiderschapsprogramma waarin inmiddels 500 CMOs uit de hele wereld leren en reflecteren op hoe ze de transitie kunnen maken van pure focus op aandeelhouders naar het creëren van waarde voor alle stakeholders. Deze transitie en focus op alle stakeholders - consumenten, collega’s, communities en capital markets - noemen wij ‘humanizing growth’. Tijdens deze boutique sessie bespreken we de kansen voor CMOs om de business impact en eigen invloed in de C-Suite te vergroten.

Het bouwen van een sterk werkgeversmerk en een sterk organisatie merk is een reis op zich. Een reis die continue aan verandering onderhevig is gezien de huidige onzekere marktomstandigheden. Bij het bouwen en/of verstevigen van het brand narritive kan D&I gezien worden als een onmisbaar onderdeel van deze reisTijdens deze sessie word je meegenomen in het hoe en waarom van D&I, om je te inspireren en je een aantal praktische stappen mee te geven. 

15:40 - 16:10

Na een succesvolle corporate carrière van ruim 20 jaar bij Nutricia, McDonald’s en Unilever, in verschillende leidende commerciële en marketing rollen heeft Aleks in 2021 de Bertolli business en merkrechten voor Europa overgenomen van Unilever. In zijn sessie kijkt Aleks terug op de bewuste breuk met de veilige corporate omgeving en de stap naar het ondernemerschap en de lessen die hij daaruit getrokken heeft. Waar loopt hij tegenaan, hoe werkt marketing in een private equity omgeving en wat zijn de voor- en nadelen? 

Sterrenkunde is een sterk merk. Dankzij de pracht van het Heelal, dankzij de wetenschap, en door de verhalen van sterrenkundigen. Over onmetelijke hoeveelheden materie, ruimte en tijd. Over verleden, heden, en verre toekomst van ons zonnestelsel. Maar zodra het gaat over exoplaneten, en de exoburen die daar mogelijk wonen, worden de luisteraars bang. Wat zegt dat over de mens?

16:10 - 16:30
 
16:30 - 17:00
 
17:00
 

Partners:

De videoproducties op CMO Day worden mogelijk gemaakt door:

Mediapartner: