Tim van der Wiel

Tim van der Wiel (1998) is de oprichter van GoSpooky en Speaky.ai, een social content agency en een softwareplatform voor Voice technologie.

Op zijn dertiende verdiende Tim zijn eerste geld met een Twitter netwerk van ruim één miljoen Nederlandse tieners. Door het verzinnen van one-liners en inhakers bouwde hij dit netwerk op vanaf nul volgers. Grote merken begonnen hem te benaderen om te adverteren en zo opende de wereld van online advertenties.

In 2016 richtte hij GoSpooky op, een social content agency gericht op nieuwe media. GoSpooky werkt sindsdien voor grote (inter)nationale merken zoals KLM, HEMA en IKEA. Speaky.ai, opgericht in 2018, richt zich op voice assistenten zoals Google Assistant en Amazon Alexa.

 

Marijke Smallegange

Marijke Smallegange is Head of Digital Marketing, Communication & Commerce bij het Rijksmuseum. Marijke werkte al een paar eerder bij (en voor) het Rijkmuseum. Na vierenhalf jaar werken bij Lostboys startte ze in 2004 bij het museum op sponsoring. Ze vertrok naar ING, met als wapenfeiten sponsoring van de KNVB en Sail Amsterdam (2010). Na drie jaar ING besloot ze voor zichzelf te beginnen, met opdrachten voor onder meer KLM (social media) en het Rijksmuseum (Rijksstudio). In 2018 keerde ze terug bij het Rijksmuseum.

 

Arjan Dijk

Arjan Dijk is Senior Vice President en Chief Marketing Officer bij Booking.com. Arjan maakt onderdeel uit van het Leadership Team van Booking.com en leidt de wereldwijde marketing organisatie van het bedrijf. Hij houdt toezicht op de strategie en de uitvoering van alle initiatieven binnen marketing, inclusief de trajecten voor brand, social, performance en innovatie.

Naast zijn rol als SVP en CMO is Arjan ook bestuurder van Booking.com BV.

Voordat hij bij Booking.com kwam, was hij Vice President of Global Marketing bij Google, verantwoordelijk voor de strategie en activiteiten voor de wereldwijde marketing van Google. Zijn verantwoordelijkheden omvatten de marketing van het Google-pakket met advertentie productoplossingen wereldwijd. Arjan leidde ook de mediastrategie en uitvoering voor alle betaalde media in de marketingcampagnes van Google. Voordat hij in 2008 bij Google kwam, werkte Arjan 5 jaar bij Capital One in Europa, waar hij leiding gaf aan de marketingfunctie en lid was van hun Executive Leadership Team. Arjan werkte ook bij Unilever in ijs en diepvriesproducten.

Zowel binnen als buiten het kantoor ondersteunt Arjan tal van LGBTQ+ initiatieven. Waaronder voorheen lid geweest te zijn van het nationale bestuur van GLAAD in de VS. Hij heeft een BBA-diploma (Nyenrode Business Universiteit), een masterdiploma in sociologie (Vrije Universiteit Amsterdam) en een MBA van INSEAD. De in Nederland geboren Arjan verhuisde in 2019 van Californië naar Amsterdam met zijn zwarte labrador retriever Mickie.

Gabriel Lester

Gabriel Lester, geboren in 1972 in Amsterdam, is een representatieve figuur onder de hedendaagse generatie Europese kunstenaars die actief zijn op de internationale podia. Lester werkt in verschillende disciplines, waaronder film, muziek, performance, installatie, beeldhouwkunst en architectuur. Veel van Lester’s werken zijn atmosferisch en optisch, en draaien om de aard van de media van onze tijd. Lester’s werk is sterk geïnspireerd door de cinema en daagt de realiteit van de perceptie uit en doet een beroep op de collectieve verbeelding via zijn dramatische theatrale illusies.

Roanne van Voorst

Roanne van Voorst is onderzoeker, schrijver, journalist, (Tedx) spreker en universitair docent. Haar boeken en artikelen zijn vertaald in verschillende talen en worden internationaal gepubliceerd. Als ‘antropoloog van de toekomst’ richt haar onderzoek zich op wat een duurzame en wenselijke toekomst van onze wereld zou kunnen zijn.

Daarbij denkt ze vooral na over wat ze ‘duurzame menselijkheid’ noemt: hoe houden we hoop in een tijdperk dat wordt gekenmerkt door klimaatveranderingen en ‘fake news’? Wat houdt ons menselijk, in tijden van robotisering? Zullen we straks verliefd worden op robots, dineren met avatars, en onze werktaken overlaten aan algoritmes? Wat is daarvan het effect op onze samenleving, en op ons individueel geluk en welzijn? En welke vaardigheden moeten we onszelf en onze aanleren, om ook in een hoogtechnologische toekomst menselijk en professioneel succesvol te blijven?

Sessie Roanne van Voorst
Hoe ziet de nabije toekomst eruit? Hoe zal de samenleving over 5, 10 of 20 jaar veranderen? Wat zijn maatschappelijke trends en uitdagingen die we tegen gaan komen op ons werk, en in de rest van ons leven, en hoe zullen deze trends de mensheid en de samenleving beïnvloeden?

Susanne van Nierop

Susanne van Nierop is Content Director bij Adformatie, en al jaren ervaren in het marcom- en mediavak. Daarnaast is ze jurylid bij verschillende creatieve en bureau-awards, zoals de Dutch Marketing Awards.

Gwenda van Vliet

Gwenda van Vliet is Chief Marketing Officer bij G-Star RAW. In deze functie is van Vliet verantwoordelijk voor de lange termijn merkvisie, positionering en wereldwijde marketingstrategie van het merk.

Na haar afstuderen aan de prestigieuze Design Academy in Eindhoven, begon van Vliet haar carrière in de fashion retail. Ze heeft 15 jaar ervaring opgedaan in wereldwijde marketingleiderschapsfuncties voor Wolford, VF Corporate en Hunkemöller.

Van Vliet is gespecialiseerd in het bouwen van merken met een klantgerichte instelling door middel van authentieke merkdoelen in een wereldwijd landschap. Haar basis van succes is een ongelooflijke dosis passie, gedrevenheid en het vermogen om kunst te combineren met wetenschap.

Van Vliet, vindt haar inspiratie in de continue zoektocht naar creativiteit, innovatie en onconventionele mindset die kenmerkend is voor G-Star.

Sophie Kuijpers

Sophie Kuijpers is 26 jaar oud en advocaat. Al sinds haar studie Rechten focust zij zich op duurzaamheid binnen het recht. Ze publiceerde een veelbesproken opiniestuk in de Volkskrant met de titel “We kunnen niet op boomer-bestuurders wachten om bedrijven klimaatbewust te maken”. Ze pleit voor meer klimaatdeskundigheid én sterke verjonging binnen de boardrooms van Nederland. Haar expertise en maatschappelijke interesse zet ze in voor haar werk als advocaat, het schrijven van scherpe opinies, hosten van de podcast Dit Wil Je Weten en optreden als spreker.

Bas Kodden

Prof. Dr. Mr. Bas Kodden is éen van Nederlands meest gevraagde trainers in leiderschap en verandering. Hij verzorgt zowel nationaal als internationaal lezingen op het gebied van leiderschap en bevlogenheid. Hij is als hoogleraar Leiderschap & Managementontwikkeling verbonden aan Nyenrode Business Universiteit.

Hij schreef meer dan 100 artikelen en boeken over leiderschap, ondernemerschap en persoonlijk ontwikkeling, waaronder internationaal gepubliceerde bestsellerboeken als Word een HELD en De Kunst van Duurzaam Presteren. Voor zijn academische carrière was Bas bijna zijn gehele leven ondernemer en bouwde hij vanuit zijn eigen woonkamer diverse bedrijven op tot organisaties met vele tientallen medewerkers. Alle lezingen zijn gebaseerd op zijn ondernemerservaringen, wetenschappelijke onderzoeken en zijn bestsellerboeken. 

Sessie Bas Kodden
Waarom blijft de ene organisatie succesvol, terwijl anderen uiteenvallen en verdwijnen? Waarom weet die ene persoon zijn succes te herhalen, terwijl eigenlijk niemand dat verwachtte? Het geheim van winnende personen en teams blijkt te zitten in de combinatie van slechts enkele prestatiekenmerken, waar – vreemd genoeg – veel organisaties juist niet op selecteren en bouwen.

Tim den Heijer

Tim den Heijer is creatief strateeg, copywriter en oprichter van creatief bureau B.R.A.I.N. Creatives.  Hij heeft 20 jaar reclame-ervaring voor veel van de bekendste merken ter wereld. 

Tim schreef samen met Eva van den Broek het boek ‘Bromvliegeffect’. Als iets schijnbaar kleins ongemerkt grote invloed heeft op ons gedrag heet dat het bromvliegeffect. En het treedt véél vaker op dan je denkt. Leer de verschillende vormen van het bromvliegeffect te herkennen, de negatieve invloed ervan te vermijden en het op een goede manier te gebruiken. Op je werk, op school, in de winkel, op straat én thuis. 

Sessie Tim den Heijer
Gedrag: het succes van je bedrijf staat of valt ermee. Maar zijn gedragsinzichten ook strategisch verankerd in jouw organisatie? Vaak komen deze pas in zicht op tactisch niveau, aan het einde van de funnel. En dus op flinke afstand van de C-Suite. Een gemiste kans, vindt Tim den Heijer. Want achter gedragseffecten die in het klein werken, schuilen vaak inzichten met véél grotere – strategische – potentie.